Peter Brun Larsen
ARBEJDSOPGAVER
Har det daglige ansvar for opgaveløsningen i teknisk service og planlægning af vagter ifm. arrangementer og udlejninger, herunder bemandingen af receptionen.
Ansvarlig for ugentligt koordinering- og planlægningsmøde med repræsentanter for de øvrige afdelinger. Det være sig aktiviteter af uddannelsesmæssig/intern samt ekstern karakter.
Øvrige områder
- kontrakter med diverse leverandører og opfølgning på leverede ydelser
- Indkøb af møbler, kontorartikler etc.
- forsendelser, post m.v.
- visse klaverstemninger
- bemanding og tilkaldevagt for teknisk service samt receptionen.
- kopimaskiner
- interne og eksterne flytninger samt instrumenttransporter
- opstillinger og omstillinger, såvel ved interne aktiviteter som eksterne
- adgang og sikkerhed, ronderinger samt kameraovervågning
- håndværksmæssige opgaver, herunder rekvirering af eksterne håndværkere
- tilsyn med bygninger og uvedkommende personer
- rengøring, vinduespudsning, måtter samt PC- og telefonrengøring
- renovation
UDDANNELSE
2015-2016: Eksamineret Sikringsleder (CFPA-godkendt), DBI
2011-2013: HD 2. del Organisation og Ledelse, HR-ledelse og udvikling, CBS
2006-2009: HD 1. del, Handels- og Ingeniørhøjskolen, Aarhus Universitet
2003: Uddannet officer af linjen (leder), Hærens Officersskole, Frederiksberg Slot
1998: Uddannet sergent (mellemleder), Hærens Ildstøtteskole, Varde